הזמנה באתר ומשלוח

האם אפשר לקבל כל סוג של סחורה במשלוח?

לא. גופי חימום קרמיים ומנורות ניתנים רק באיסוף עצמי. וסחורה מעל 2 קילו יש צורך בתיאום משלוח מיוחד.

מהם שיטות התשלום שעומדות ברשותי?

: ניתן לשלם עבור ההזמנה באתר בשני דרכים, במידה ויש לכם חשבון פייפאל כל שתצטרכו לעשות הוא להזין את כתובת המייל שלכם והסיסמא, במידה ואין ברשותכם חשבון כזה, ישנה אופציה נוספת להכניס את פרטי האשראי. פרטי האשראי שלכם מוגנים בעזרת קובץ SSL .

אני רוכש את אותם המוצרים באופן קבוע, האם יש דרך לשמור את ההזמנות?

כן. עליך לבצע התחברות פשוטה למערכת, על ידי לחיצה על כפתור התחברות בחלק העליון של האתר, לאחר הכנסת שם משתמש וסיסמא, המערכת שומרת פירוט של כל ההזמנות שביצעת באתר.(המערכת אינה שומרת פרטי אשראי)

כיצד אני יכול להיות בטוח כי המוצר שאני מזמין, זהה למוצר שאני מחפש?

במידה ואין ברשותך את המספר הקטלוגי של המוצר אותו אתה מעוניין לרכוש, תוכל ליצור קשר עם המפעל , לתאר למנהל הטכני מה אתה מחפש והוא ייתן לך את מספר בעזרתו תוכל לרכוש באתר בדיוק את מה שאתה מחפש

קניתי באתר, וכשהמוצר הגיע, התברר כי זה לא המוצר שאני צריך, יש מה לעשות?

אכן, כל עוד לא נעשה שימוש במוצר, והוא נשאר באריזתו המקורית, ניתן לשלוח את המוצר אלינו / להגיע עם המוצר לאחד מסניפי החברה ולהחליפו למוצר המתאים.

האם יתבצע החזר כספי עבור החזרות?

החזר כספי יינתן, רק במידה ולא נעשה כלל שימוש במוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית וללא פגם.

ביצעתם הזמנה ולא שמעתם מאתנו 24 שעות?

צרו אתנו קשר במייל או בטלפון, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.